torsdag 21. januar 2016

Presentasjon av Design team 2


Vi er flere i Design Teamet hos Hobbygarasjen.no
og her presenterer vi de 3 neste.





Jorunn Elin heter jeg, gift, vi har 3 barn og hund.
Vi er en aktiv familie og dagene går i fotball og trampett med guttene, fjellturer, reiser og fotografering på oss voksne. Eldste datter studerer i  England
Jeg er utdannet barne og ungdomsarbeider og  jobbet 18 år i barnehage, men jobber nå som regnskapsmedarbeider i et reklamebyrå.

Scrapping startet jeg med i 2007, da en venninne tok meg med på et kurs i Lo.
Å lage album sider var noe jeg hadde laget i alle år på et enkelt nivå, 
og etter kurset så åpnet det seg en helt ny verden for meg. 

Har ikke en stil som er typisk meg. 
Jeg liker å lage alt og elsker å prøve nye stiler, teknikker, medier og går på kurs så ofte det lar seg gjøre. Kjekt med oppfriskning og å lære å kunne kombinere flere stiler, teknikker med hverandre. 
Holder også kurs alene på treff eller sammen med Karin Lovise hos Hobbygarasjen.

Sammen med 4 venninner utgjør vi komiteen til Scrap4fun i Haugesund
Vi arrangerer treff 2-3 ganger i året. Vi leier et Grendahus
 med enkle overnattings muligheter og god plass i gymsalen. 
Med kun 50 deltakere, så får alle sitt eget store bord å jobbe på.
Besøk gjerne vår blogg her eller vår FB side: her

Jeg har tidligere vært DT for Scraphaugen.

Pia


Jeg heter Pia og er en utflyttet nordmøring til Karmøy.
Jeg er gift og er mor til 5 barn som er født i 4 forskjellige tiår. Eldstemann i 88 og yngstemann i 12.
Utdannet aktivitør, men jobber nå som nattevakt på et sykehjem.
Har drevet med papir siden 06, men har drevet med alt mulig innen håndarbeid siden jeg var liten.



Hei! Graciela heter jeg, bor i Haugesund, 74 modell mor til to (03 og 13 modell) og bonus mor til to (00 og 03 modell). Med 4 jenter og mann i huset går dagene fort. Til daglig jobber jeg i barnehagen som Pedagog/spes.ped. Fritiden min går til familien og til mine hobbyer. Begynte med kortlaging i 2002 en gang men det tok helt av i 2003 når jeg begynte med scrapping av min eldste jenta sine bilder. Har hatt en pause men nå er jeg i gang igjen. Stilen jeg trives mest med akkurat nå er clean and simple, men alle stiler tiltrekker nysgjerrigheten min ofte.  Jeg er en del av design team hos 
Card and Scrap og Project Life i Norge.  Også fra 2016 skal jeg være en del av Hobbygarasjen sin design team! Det gleder jeg meg til og ser fram til å inspirere og la meg inspirere av alt det fin dere der ute lager. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar